Kordeževa glava, 2125 m, po običajni poti

Peca je razmeroma lahko dostopen dvatisočak, zato je kljub odmaknjenosti Koroške deležna velikega obiska. Dostop smo si v tem opisu skrajšali z avtomobilom. Po običajni in nezahtevni poti se na vrh povzpnemo od Doma na Peci. V megli postane pot zelo zahtevna.

Opis:

Zahtevnost: Nezahtevna označena pot. Pot je dobro uhojena in označena, v megli je napredovanje lahko kljub temu težavno in nevarno!

Oprema: Običajna planinska oprema

Višinska razlika: Pribl. 730 m

Izhodišče: Parkirišče Jakobe, pribl. 1400 m. Iz Črne na Koroškem se peljemo poti zahodu, kakšen kilometer za centrom mesta nas smerna tabla usmeri desno proti Podpeci. Ozka asfaltna cesta pelje strmo navzgor (levo rdeča smerna tabla Dom na Peci). Zavijemo levo in nadaljujemo po makadamski cesti mimo domačije Najbrž do parkirišča Jakobe (okoli 16 km iz Črne). Iz Mežice se lahko pripeljemo po lokalni cesti čez prelaz Vrh Šteng, mimo nekdanje karavle do odcepa gozdne ceste ter po njej do parkirišča Jakobe (okoli 12 km iz Mežice).
WGS84: N 46,47773575, E 14,79659131

Koča: Dom na Peci, 1665 m, mobilni telefon 041 761 979.

Časi: Parkirišče Jakobe–Dom na Peci 45 min.
Dom na Peci–Kordeževa glava 1.30 h
Sestop 1.45 h
Skupaj 4 h

Sezona: Kopni letni časi.

Vodnika: Stanko Klinar: Karavanke. Planinska založba, 1997; Klemen Janša: Karavanke. Planinska založba, 2010.

Zemljevida: Kamniško-Savinjske Alpe, PZS, 1 : 50.000; Občina Mežica – turistična karta – promocijsko gradivo.

Vzpon: Na parkirišču nas smerna tabla usmeri prot Domu na Peci, 1665 m. Sledimo markacijam po široki, dobro označeni poti. Tik pred Domom na Peci je na desni orjaška smreka z desetimi "rogovi" (oznaka). Pri koči nas markacije (občasno tudi zeleno-rdeče-bele za obmejni pas) usmerijo proti vrhu in kmalu pridemo iz gozda na travnik. Na razpotju nadaljujemo naravnost (levo oznaka za zelo zahtevno pot) med redkim ruševjem proti vršni planoti. Malo pod vrhom se nam z leve priključi zavarovana pot.

Sestop: Sestopimo po poti vzpona.