Image
 
 

Čas je za pripravo na kolesarski maraton!

Da bo vožnja na njej ali daljši kolesarski turi užitek, se nanjo ustrezno pripravi.


Ta Migimigi izziv je zaključen! Amapak sezone še ni konec.
Zate sem pripravil 30-dnevni program priprav na kolesarski maraton. Prenesi si ga na e-mail in začni voziti z glavo! Spodaj najdeš tudi uporabne nasvete, ki ti bodo pomagali pri iskanju kolesarskih užitkov.

Srečno!


Želim načrt priprav
 

Triatlon in prehrana

Triatlon in prehrana
Prehrana ima številne učinke na počutje posameznika, njegovo zdravje in telesno zmogljivost. Triatlon veliko zahteva od telesa, zato je pomembno razumeti, zakaj je prilagoditev prehrane tako pomembna.
Preberi, kaj je do triatlonci

9 pravil rekreativne prehrane

rekreativna prehrana
Prvo pravilo pravi, da se zavedaj, da je cilj tvoje športne dejavnosti predvsem zabava, sprostitev in užitek, ne pa brezglavi lov na vrhunske rezultate. Se? Zdaj pa preberi še, kaj jedo pravi rekreativni zmagovalci pred, med in po treningu.
Prenesi vodič
Image

Slabih 20 eur in vse je drugače

Kolesarjenje je čudovita oblika rekreacije, ki lahko tudi rekreativnim kolesarjem ponudi velik odmerek adrenalina, hitrosti ali težavnostnih izzivov. Kaj pa, ko gre kolo po svoje? Miha je imel srečo.
Preberi njegovo zgodbo
kako se obleči za kolesarsko dirko

Kako se obleči za Maraton Franja?

Za kolesarje ni slabega vremena, obstaja le slaba izbira oblačil. Preberi, zakaj bombaž ni dobra izbira, zakaj je dobro imeti kolesarska oblačila in katera te ščitijo tudi pred UV-žarki.
Preberi zapis
Image

Pripravi svoje kolo na novo sezono

Mestni kolesarji, cestni kolesarji in ljubitelji kolesarjenja po hribih sezona kolesarjenja je tu! Preden pričneš s poganjanjem pedal, poskrbi, da boste ti in tvoja oprema na novo sezono res dobro pripravljeni.
Preberi zapis