Pet trikov za zgodnje vstajanje brez težav

Image

Rana ura, zlata ura,

zaspanci in jutranji zalimanci! 😊

Tudi jaz se včasih ne morem upreti in zjutraj na svojem telefonu namesto »ugasni alarm« izberem »ponovno opomni čez 10 minut«. Ampak dremeži niso koristni!

Ker v petih minutah le redko padeš v fazo kakovostnega spanca REM, si tvoje telo in glava v tem času ne polnita baterij. Še več! Zgodnje vstajanje menda izboljša kakovost spanca in počutje tekom dneva. Zato imam zate prvi Migimigi tedenski izziv za zdrav življenjski slog.

Vsak dan v tem tednu bom vstajal ob šestih. Pridruži se mi!

Trem, ki se boste lotili zgodnjega vstajanja, bom podaril Migimigi fan paket, v katerem najdeš majčko, kocko odločitve in tatu!

Nisi jutranja oseba?

Zate imam pet trikov za vstajanje brez težav:

  1. Dovolj zgodaj v posteljo! V spalnici naj bo tema, ne spi pred televizorjem, lahko si pomagaš tudi s tiho, nežno in sproščujočo glasbo.
  1. Vsak dan vstajaj ob isti uri (tudi med vikendom!). Tako se telo navadi na nov bioritem, procesi prebujanja pa se bodo začeli že veliko pred zvonjenjem budilke.
  1. Izključi možnost dremeža. Ko te enkrat predrami alarm, se faza krepčilnega spanca prekine in konča, vse ostalo pa je le še potrata časa.
  1. Jutro naj bo aktivno. Takoj se loti zmernih aktivnosti, ki te bodo predramile: umij zobe, skuhaj kavo, začni z vajami joge, s tekom ali nordijsko hojo.
  1. Fit spanec! Dober in krepčilen spanec je odvisen tudi od tvoje telesne pripravljenosti. Če si fit, je tvoj spanec veliko boljši.

Vstaneš prej, pa ima dan še vedno premalo ur?
Vem, kako lahko odkriješ in odpraviš največje kradljivce tvojega časa. Preberi zapis in izračunaj, kaj ti ukrade največ časa tukaj.

Se vidiva zjutraj na Instagram storyju ob šestih! 

Trkaj

ambasador izziva Zmigi se